utorok 20. augusta 2013

Learn To Love Again 8

Hahah, aha čo pre vás mám.. :3 :D ste nečakali, čo? :3 koment, hviezdička a enjoyy :3 :)Xx
ešte čítajte TU PRVÝ DIEL MEMORIES... taktiež, tie čo ste ešte nedali koment a hviezdičky, tak si poprosíme :) verte mi, mňa aj Em to poteší. :)
aaaa, kto ste si ešte nevšimli.. :) spravili sme nový vzhľad. :) takže chválu naňho si poprosíme do komentov :3 :D (ale vážne, úprimne, páči sa vám? lebo mne strašne :3) dúfam, že sa v ňom viete orientovať .. odkazy na príbehy sú naľavo, otvoríte ich po kliknutí na obrázok k príbehu.. :) napravo pribudla kolónka s našimi obľúben6mi blogmi, tak si prečítajte. fakt za to stoja. :)
toť vsio,  ľúbim vás... :)Xx -M's L


*8. časť*

,,Bré ránko princeznička," bola prvá vec, ktorú som ráno začula. Opatrne som rozlepila jedno oko a pozrela na strapatého Nialla, ktorý sa nadomnou nakláňal.
,,Koľko je hodín?" zamrmlala som si a skryla tvár do vankúša.
,,Pol druhej. Bola si taká zlatá, tak som ťa nechcel budiť," zasmial sa Niall.
,,Pol druhej?" opýtala som sa ho. Naozaj som spala tak dlho?
,,Pol aj tri minúty," prikývol a odkusol si z pizze. Z kade vytiahol tú?
,,Z kade máš pizzu?" zamrmlala som si.
,,Ostatní išli do mesta na obed a ja som nechcel hladovať, tak som objednal pizzu. Chceš?" opýtal sa s tým svojím roztomilým úsmevom a ukázal na krabicu od pizzy, ktorá bola hodená pri mojich nohách.
,,Chcem," prikývla som a pomaly sa posadila. Rukou som si trochu prečesala vlasy a natiahla sa po trojholník pizze, ktorý mi podával.
,,Ako si vedel, že táto je moja najobľúbenejšia?" opýtala som sa, prežúvajúc syrovú pizzu.
,,Nevedel som. Objednal som svoju najobľúbenejšiu," zasmial sa.
,,Tak už vieš," odpovedala som mu s úsmevom.
,,Už viem," prikývol a sadol si vedľa mňa. Objal ma okolo pliec, tak som sa oprela o jeho hruď.
,,N? Ten dnešný koncert platí?" opýtala som sa ho. Nečudovala by som sa, keby si to rozmyslel - rovnako ako Karol.
,,Jasné, že platí! Som tu posledný deň, tak si ho musíme poriadne užiť," povedal so širokým úsmevom. Je tu posledný deň. Moja šťastná nálada rýchlo klesla pod bod mrazu.
,,Deje sa niečo?" opýtal sa, keď si všimol, že sa už neusmievam.
,,Si tu posledný deň," zamrmlala som si smutne.
,,Ale Mitch... Nebuď smutná. Nevidíne sa poslednýkrát," povedal. Snažil sa ma rozveseliť. Pekné od neho.
,,Ale mne je s tebou tak dobre," zamrmlala som si smutne.
,,Nemysli si, že mne nie," povedal smutne, ,,nemysli na to zlatko. Užívaj si to, že sme zatiaľ spolu, dobre?"
,,Dobre," prikývla som a on mi dal pusu do vlasov. Nenormálne zlatý je a je mi s ním naozaj príjemne.
,,Blonďáčikovia?" ozvalo sa z chodby.
,,Jasné, musia nám pokaziť romantickú chvíľku, veď to by neboli oni," zamrmlal si Niall. Pretočila som očami a odkusla si z jeho kúsku pizze, pretože svoj som zjedla a krabica bola veľmi ďaleko.
,,Hej to bola moja pizza!" povedal a urazene odul peru.
,,Prepáč zlatko," pokrčila som plecami.
,,Teraz ti prepáč nepomôže," pokrútil hlavou. Položil pizzu na posteľ a jemne do mňa strčil, aby som si ľahla. Nahol sa nadomňa, chytil mi obe ruky do jednej.
,,Vieš, že mne sa jedlo neberie?" opýtal sa ma vážne. Pokrútila som hlavou na znak nesúhlasu.
,,Tak už to vieš. Ale taká krádež sa ti nebude len tak tolerovať," povedal zákerne. Nemala som ani najmenšie tušenie čo chce spraviť. On o tom mal zjavne jasnú predstavu. Začal ma štekliť, no so mnou ani nehlo.
,,Prečo nie si šteklivá?" zamračil sa na mňa.
,,Prečo by som mala byť?" opýtala som sa ho a vyplazila mu jazyk.
,,Si hrozná," zamrmlal si, ,,ale aj tak ťa mám neuveriteľne rád." Pritisol si pery na moje a rukou, ktorou mi predtým držal zápästia, mi teraz zašiel do vlasov.
,,Nerušíme vás," ozvalo sa od dverí mojej izby. Niall sa odomňa s povzdychnutím odtiahol.
,,Áno rušíte," povedal. Úprimnosť nadovšetko.
,,To je blbé, lebo my sme prišli, takže očakávame, že sa nám budete venovať," povedal Louis, ,,a tým nám myslím nám nie len sebe navzájom."
,,Nemôže sa vám venovať Karol? Ona by to určite zvládla," opýtal sa Niall s nádejou v hlase.
,,Keby nezdrhla so Zaynom, tak by mohla. Ale keďže zdrhla, nemôže. Myslím, že je to dosť logické," zasmial sa Harry.
,,Ste hrozní," zašomrala som Niallovi do pleca.
,,To nie my, to vy. Radšej sa tu budete spolu pusinkovať, akoby ste boli s nami," povedal Liam.
,,Čuduješ sa nám?" zasmial sa Niall.
,,Vlastne, ani nie," pokrútil hlavou Liam po chvíli.
,,Vidíš," usmial sa Niall a preplietol si so mnou prsty.
,,Môžme si teoreticky niečo zahrať," navrhla som, ,,alebo si pozrieť film."
,,Aké hry máte?" opýtal sa hneď Louis. Ukázala som na jednu skrinku, kde sme mali odložené všetky hry.
,,Zahrajme si Človeče, nehnevaj sa!" zakričali naraz Louis a Harry. Pozrela som na Nialla, ktorý pretočil očami a ústami mi naznačil slovo "deti". Potichu som sa zasmiala a vyliezla z postele.
,,Plne súhlasím," povedal Liam s úsmevom.
,,Zlatko, prehlasovali nás," ospravedlnila som sa Niallovi a vytiahla ho z postele. Zobrala som si z krabice ešte posledný kúsok pizze a spolu s Niallom som prešla do obývačky, kde bolo predsa viac miesta. Chalani rozložili na malý stolí hraciu podložku.
,,Len aby sa vedelo, ja hrám s Mitch," povedal Niall. Človeče sme mali len pre štyroch a keďže sme boli piati, bolo jasné, že musí byť jedna dvojica.
,,Dobre, dobre Horan. My vieme, že sa máte radi, nemusíte nám to furt ukazovať," zamrmlal si Louis, sadajúc si po našej ľavici.
,,Drž hubu, Tomlinson," zasmial sa Niall a dal mi pusu do vlasov.
,,Drž hubu, Tomlinson," zopakoval piskľavo a ironicky Louis, na čo sa Harry s Liamom rozosmiali.
,,N, kľud," pošepla som mu a stisla jeho ruku, ,,daj si pizzu." Postrčila som mu ju k ústam, aby si mohol odkusnúť.
,,No, poďme hrať," povedal Liam. Bola som rada, pretože som nechcela, aby sa Niall a Louis hádali. Aj keď len zo srandy.

,,Raz, dva, tri, štyri, päť a vyhrali sme!" zasmial sa Niall, keď som položila našu poslednú figúrku do domčeka.
,,To nie je fér. Aj ja by som vyhral, ak by ste ma trikrát za sebou nevybili tesne pred domčekom," odul peru Louis.
,,To máš za to, že si si z nás robil srandu," pokrčil plecami Niall a dal mi pusu na hlavu.
,,Inak, mali by sme sa už ísť pomaly pripraviť," povedala som Niallovi. Na hodinkách svietilo štyri hodiny aj päť minút a koncert bol o šiestej.
,,No choď. Ja si ešte musím vybaviť jednu vec," usmial sa a počkal, kým sa postavím, pretože som ležala na jeho kolenách.
,,Chalani, zvládnete to tu sami?" opýtala som sa ich.
,,Snáď. Telku si zapnúť vieme, takže to bude pohoda," povedal mi Liam. Len som sa na neho usmiala a zavrela sa v svojej izbe. Otvorila som skriňu a prezrela si jej obsah. Čo si len obliecť? Po asi desiatich minútach čumenia do blba som si vytiahla nejaké náhodné oblečenie a obliekla si ho. Potom som vyšla z izby a zamierila rovno do kúpeľky, kde som sa namaľovala. Keď som vyšla von, Niall ma už čakal prezlečený v rifliach a tričku s Ninja korytnačkami.
,,Môžme ísť?" opýtala som sa ho. Prehliadol si ma od hlavy po päty a s úsmevom prikývol.
,,Čaute!" zakričali sme na chalanov, ,,a nepodpáľte to tu!" dodala som ešte. Niall ma chytil za ruku a vytiahol von z bytu. Zišli sme dole po schodoch a nastúpili do taxíku, ktorý nás už čakal vonku.

8 komentárov:

  1. papapapapapa,dokonalé ! :3prvy komentár je múj!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No konečně :D ! To trvalo, som sa neveděla dočkaŤ :D Je to skvelé !!! Zlaté, zlaťučké :D Hlavně si pohni s dalšiou částí :D Strašně sa těším <3 Xx *El

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To čekání se oplatilo ;) Nový vzhled se mi líbí moc :) A těším sa na další díl :3 Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super! Príbeh, vzhľad všetko ;) once again great job! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne :) Nič viacej ma nenapadlo :)
    Počúvam Ninu, každý večer pozeram Ninja korytnačky...toto asi náhoda nie je. To je osud ako aj to, že čoskoro bude ďalšia časť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tento príbeh sa mi zatiaľ páči najviac, z tých čo čítam :3 :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. novúúúúúúúúúúúúúúúúúúú !!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť