streda 17. júla 2013

Project England - Introducing

ALOHA,

so slečnou Horanovou sme vymysleli niečo takéto. Niečo Vám o tom už písala a som veľmi rada za všetky vaše reakcie. Naozja ma veľmi potešili, nečakala som to. Nejké podrobnosti o tom, čo to vlastne bude.

Od 21. júla, idem na jazykový pobyt do Brightonu. Je to mestečko juho-východne (cca) od Londýna :3 Je to cez agentúru Sprachcaffe. Idem tam na 3 týždne, budem bývať v rodine.  Vrámci tých troch týždňov máme mať dva celodenné výlety a tri poldenné. Napísané a plánované sú mestá - Lodnon :3 Hastings :) Portsmouth :) Oxford :3

Bude to vlastne letná škola, takže budem mať denne 4 hodiny angličtiny + ale tým že budem v rodine a s tými všetkými ľuďmi, budem nútená rozprávať anglicky stále. :)


Myslela som, že by som vždy po nejakých dvoch dňom, alebo uvidím šte ako, napísala nejaký krátky pokec čo sme robili, atď. a pridala fotky. Wi-Fi by tam mala byť, minimálne v škole. Foťák beriem a ako maniak na fotky, budem fotiť všetko, takže núdza o fotky nebude, len či vy budete chcieť. budem očakávať vaše reakcie. Kľudne sa pýtajte v komentoch ešte niečo, čo by ste chceli vedieť, budem odpovedať :)

*Mrs. Styles*

Some Photos? Ešte nie moje, len z netu :)


Brighton Pier - Nejaké Mólo (podvečer)



Brighton Pier (deň)




Pláž :) :3


 
Brighton Wheel :3 :)
 
 
Určite som niečo zabudla, je to len na rýchlo, čiže fakt sa kľudne pýtajte, keď to bude mať dobrú odozvu, budem dávať viac. Budem sa snažiť pridávať stále, keď sa bude dať. Niekedy len hodím pokec, fotky potom. Uvidíme podľa situácie. :)  

10 komentárov:

  1. Už sa teším na info z Anglicka ;3 xox

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teším sa na info z Anglicka a dúfam že to bude mať úspech :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa by zaujímalo, či to tam bude normálna škola - ráno o 8 tam prídeš, budeš mať hodiny a prestávky atď? alebo ako to bude funogovať? :)
    ďakujem za odpoveď a teším sa na tvoje príspevky ;) (mohla by si dopísať Same Mistakes :) páči sa mi tvôj štýl písania a zaujímalo by ma, ako to bude pokračovať ;) ) - Katie xo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No neviem či o 8 ale bude, áno :) viem len e prvý deň mám byť v tej škole o 8, ale to bude zoznamovanie a také blbosti. Neviem ešte ako bude to "vyuovnie". Viem len, že budú 4 hodiny denne po 45 minnút :) a SM-uvidím. Pripravujem jedno prekvapenie, ak to dotiahnem konečne do konca. To prekvapenie by som chcea dokončiť počas cesty a počas pobytu v UK by som to chcela pridať, ale ešte neviem ako to vyjde. ďakujem sa ten štýl písania a toto, ale nemyslím si, že mi to nejako extra ide, preto som aj prestala :/
      *Mrs. Styles* :)

      Odstrániť
  4. Yeah, tesim sa na to, ked pridas fotky a tak . Je to super napad, ze budes pridavat fotky a budes o tom rozpravat a tak.. neviem sa dockat...pekny vyleet ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uzasneeee proste pridavaaaaaaaaaaaajte!!!!! a kolko to mas rokov??? :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť