štvrtok 11. júla 2013

Learn To Love Again 1

Pokúsim sa ďalšiu dať do nedele, ale nie som si istá, či sa to podarí. :) Ale budem sa snažiť. Také sú zatiaľ suché tie časti, ale za to fakt nemôžem (teda môžem, ale chápete nie? :D)
Ľúbim vás. Koment, hviezdička a enjoyy. :3 :)Xx - M's L



*1. časť*

,,Jasné, mami, mám sa fajn," odsekla som znechutene do telefónu. Raz za život sa o mňa stará a to práve vtedy, keď sa ponáhľam.
,,Mitchie, nemysli si, že sa na teba s otcom hneváme. My ťa obaja stále ľúbime. Aj keď si..." zasekla sa.
,,Aj keď som čo? Niekto iný, ako ste chceli? Vieš čo mama? Ďakujem za telefonát. Maj sa," odsekla som vytočene a už ani nepočkala na jej odpoveď a zložila. Mobil som hodila do hlbokého vrecka bundy a pridala do kroku. Fakt nemám chuť meškať. Ani Maliková ma nepočkala. A to si vraví najlepšia kamoška.
Keď som konečne prešla dvadsať minútovú cestu za pätnásť minút, zastala som pred menšou halou. Zalovila som v taške, aby som našla svoju priepustku. Sakra, kde som ju len dala? Zabijem niekoho. Dnešný deň je fakt na nič. Vytiahla som mobil a našla v ňom číslo na Karol.
,,Karolína, okamžite mi poď otvoriť bránu," zahučala som na ňu hneď ako zdvihla.
,,Veď už idem," zamrmlala si a zložila. O necelú minútku som už vchádzala do haly.
,,Kde si sa zdržala?" opýtala sa.
,,Volala mi mama," zamrmlala som si popod nos.
,,Mama?" opýtala sa šokovane.
,,Hej. Že vraj ma stále ľúbi, aj keď nie som podľa jej predstáv. Naštvala som sa a zložila jej."
,,Mať mamu ako ty, asi si hodím slučku," povedala a ja som len pokrčila plecami. Zvykla som si na to, že moji rodičia nie sú úplne dokonalí.
Vošla som do šatne, kývnutím pozdravila zopár báb z tímu, ktoré vášnivo diskutovali o najnovšom CDčku nejakého speváka, ktorého meno mi uniklo a začala som sa prezliekať.
,,Inak, dnes príde brat s kamošmi na zápas," povedala len tak medzi rečou Karol. Vypúlila som na ňu oči.
,,Takže svetová hviezda sa ide pozrieť na svoju malú sestričku?" opýtala som sa uštipačne. Stále som si z nej robila srandu. Veď jej brat je slávny Zayn Malik. Teda, nevlastný, ale ona ho považuje za vlastného. Ale to všetci.
,,Mitchie," zavrčala. Nemala to rada, ale ja som si to užívala.
,,Čo ho privádza do takéhoto zapadákova?" zasmiala som sa.
,,Koncert. A chce byť aj so mnou, takže sa tu zdržia asi štyri dni," pokrčila plecami, ,,ideme?" opýtala sa, keď videla, že si už zavezujem šnúrky na korčuliach. Chytila som do ruky svoju tašku a prikývla. Prešli sme k skrinkám, z kade sme si vybrali hokejky a hodili svoje veci a rýchlo vyšli na ľad. Dnes nás čaká jeden charitatívny zápas, potom ešte jeden o necelý týždeň a máme voľno. Sezóna sa už skončila nejaký ten mesiac dozadu, ale s plánovaním niektorých zápasov nič neurobíme.
S Karol sme sa rozcvičili a len tak si strieľali do prázdnej brány. Do desiatich minút sa dostavili na ľad skoro všetci. Tréning sa mohol začať. Teda, podľa niektorých ľudí 'mučenie'. Nechápem, prečo sa sem trepú, keď ich to aj tak nebaví. Ale to sú tie pipky, ktoré by si mohli kúpiť celý svet a stále by im zostalo dosť peňazí na zásobenie celej Afriky aspoň na päť rokov. Stále si sem naklusajú ako najväčšie čaje, trénerovia sú z nich namäkko, lebo majú obrovské bankové účty a dávajú im všetko, čo si zmyslia. Prvý útok, extra starostlivosť, špeciálne podmienky... Ja s Karol sme v treťom útoku a pravdupovediac, hráme najlepšie z tímu. Nech to zneje hocako namyslene, je to tak. Sme zohratá dvojka. Presne vieme, ktorá sa kedy ako otočí, kam nahraje a kedy chce vystreliť. Aj keď sa ani nečudujem, keď spolu hráme už od malička.
Spoznali sme sa keď som mala tri roky a ona bola o rok staršia. Obe naše mamy si zmysleli, že Dánsku chýba krasokorčuliarka, tak nás prihlásili. Byť na ľade ma bavilo - no nebavilo ma robiť figuríny, otočky a piruety. Zostávala som na tréningoch dlhšie, no stále som si radšej urobila z mikín bránku a palicou strieľala kameň (ktorý som považovala za puk) do bránky. A raz ma tam takto našla Karol. Myslela som si, že ma vysmeje, ale ona sa len zlato usmiala a opýtala sa, či sa môže pripojiť. A odvtedy spolu hrávame.
,,Dobre, takže ideme si dať zápas. Jeden tím a druhý tím," trénerka nás rozdelila na dve skupiny. Nám hodila červené dresy, ktoré sme si navliekli na naše biele. Začali sme hrať. Ako stále, v tíme sme boli so samými pipkami, takže sme väčšinou gólov nastrieľali len ja a Karol. To je jeden z dôvodov, prečo sa chceme dostať na olympiádu. Samozrejme, aj preto, lebo je to splnený sen, ale aj preto, lebo tam je to aspoň na nejakej úrovni. Trénerky sa tam nedajú podplácať a neboja sa bohatých oteckov. Narozdiel od miestnej ligy. Teda, miestnej ako miestnej. Treba tam započítať Dánsko, Švédsko, Fínsko a Nórsko.
,,Maliková, znova ma nečakáš?" zahučala som na ňu, keď vychádzala z šatne.
,,Prepáč Mitchie, ale brat písal, že už je pred halou, tak idem za ním. Chceš ísť so mnou?" opýtala sa so zdvihnutým obočím.
,,Jasné, že chcem. Len na mňa prosím ťa počkaj," povedala som a rýchlo nahádzala zvyšné veci do tašky.
,,Už?" nervózne klepkala nohou.
,,Už," prikývla som nakoniec a obe sme zamierili smerom von.
Pred halou stála jedna čierna minidodávka, o ktorú sa opieral chalan s čiapkou na hlave, okuliaroch na očiach a cigaretou v ústach. Keď nás zbadal, hodil ešte nedofajčenú cigaretu na zem a zašliapol ju špičkou topánky.
,,Charlotte!" usmial sa a ja som si mohla všimnúť, ako Karol pretočila očami. Nenávidela, keď ju tak niekto volal.
,,Ty sa nikdy nepoučíš Zayn," povzdychla si a stisla ho v objatí.
,,Mitchie, toto je Zayn. Zayn, toto je Mitchie, moja najlepšia kamoška, spolubývajúca, spoluhráčka a spriaznená duša. Už som ti ju spomínala," zasmiala sa.
,,Hej, pamätám si. Teší ma Mitchie," usmial sa, ,,tak ideme? Chalani sedia v aute a čakajú len na nás," Zayn nám otvoril dvere, aby sme mohli nastúpiť. Prvá vošla Karol a ja som išla hneď za ňou. Sadla som si na miesto vedľa nej a zdvihla hlavu, aby som si prehliadla chalanov, ktorý sedeli v aute.
,,Chalani, toto je Charlotte, moja sestra a Mitchie, jej kamoška," predstavil nás Zayn.
,,Karol," sykla osoba sediaca vedľa mňa a škaredo sa pozrela na Zayna, ,,som Karol. Už sa to nauč."
,,Jasné Charlotte," zasmial sa za čo si vyslúžil kopanec do nohy, ktorý poslušne ignoroval a pokračoval v predstavovaní, ,,a toto sú Liam, Louis, Harry a Niall," predstavil nám ich, aj keď sme ich mená veľmi dobre vedeli. Veď kto by nevedel, keď by býval so sestrou Malika?
,,Teší ma," povedala som s úsmevom.
,,Aj mňa," odpovedal mi blonďák so silným írskym prízvukom, ktorý sedel vedľa mňa.

Ziall ♥ To tričko asi Zaynovi ukradnem :3

7 komentárov:

  1. Užasne chcem ďalšiu okamžite !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to skvelé! Těším se na pokračování! :) Xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bošé! No a neľúb to!
    1, hokej <3
    2, 1D
    Čo si viacej želať. Jediné Ice coffe :D

    Wanny

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ;) na začátek dobréééé :D těším se na další :3 Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť