štvrtok 2. mája 2013

Sosídž of laverz 3

Hey! Nová SOLka... Just sayin... :) Mám dobrú náladu, vďaka vám a komentom, ktoré sú pri Fall20...Ale asi vás sklamem, lebo časť bude probably až v sobotu... Lebo zajtra je hokej! <3 Jeeeeee! :D No, enjoyy SOL3 a dole mi hoďte aspoň 3 komenty... + hádajte, kto tam bude! (čo ste to už čítali, nehádajte... :D ale komenty dať možte ;D) Xx - L


*3. časť*

,,Its time to get up, in the morning. Its time to get up..." ozýval sa spev chalanov a zvuk Niallovej gitary. Niekedy fakt nenávidím svoj život. Každá baba a hlavne directionerka, by povedala, že mať moj život je splnený sen. Možno pracujem ako jedna z ich manažériek, alebo ako to volajú chalani 'chodiaci kalendár', možno s nimi žijem v jednom dome, možno sú to moji najlepší kamaráti, ale niekedy mi lezú fakt na nervy.
Natiahla som sa po mobil. Uhm, super. 5:08.
,,Čím sme si zaslúžili tento skorý budíček?" spýtal sa Zayn.
,,Asi tým, ako vel'mi nás l'úbia," to posledné slovo som zdoraznila.
,,Áno, l'úbime vás!" zanotil Liam a Niall mu do toho zahral gitarou.
,,Tak vypadnite. Chceme spať," zasyčala som a strčila som si hlavu pod vankúš.
,,Takže teraz sa tomu vraví spať," zasmial sa Louis a rýchlo zabuchol dvere na ktorých pristál Zaynov vankúš.
,,Zayn?" prerušila som ticho, ktoré medzi nami vládlo.
,,No?"
,,Nevadí ti, že nás Louis stále považuje za pár?" otočila som sa k nemu, aby som mu videla do tváre.
,,Louis je taký. Keď si to myslí on, tak nech si to myslí. Pre mňa za mňa, nech si myslí, aj že sme mimozemšťania, keď ho to poteší."
Vytrepala som sa z postele, obliekla som si Zaynovu košel'u a tepláky, ktoré som mala včera a rozhodla som sa, urobiť si raňajky. Pomaly som sa odteperila do kuchyne, kde Harry varil.
,,Čo fajné kuchtíš?" spýtala som sa ho.
,,Praženicu. Dáš si?"
,,Jasné," usmiala som sa a usadila som sa k stolu. Nemusela som čakať dlho a v kuchyni sa objavil Niall.
,,Jedló!" zreval a ja som myslela, že ho na mieste zaškrtím.
,,Niall, nekrič tak prosím," poprosila som ho.
,,Dobre. Kde je Zayn?" spýtal sa, no v zápatí pokračoval, ,,to ste mali tak vyčerpávajúcu noc, že nevládze vstať?" V tej chvíli som mala chuť do neho niečo hodiť.
,,Niall, poviem ti tajomstvo," chytila som ho za tričko a pritiahla som si ho bliššie.
,,Ja so Zaynom nechodím," šepla som mu do ucha.
,,A teraz ti poviem jedno ja," pridržal ma za rukáv aby som si nesadla.
,,Ja viem. Ale baví ma to vravieť." No a nezabite ho po tomto.
,,Nialler!" sykla som a on sa rozosmial, ,,raz ťa zabijem."
,,Kedy budeš chcieť," zasmial sa a vložil si chlieb do úst. Len som pretočila očami a vrátila som sa do svojej izby. Vlasne do Zaynovej. On ešte stále spal. Rýchlo som sa prezliekla do mojho oblečenia, zobrala som kabelku s najdoležitejšími vecami a nenápadne som sa vytratila z domu, lebo som nemala chuť s nikým z nich riešiť, kam idem. Sama som to nevdela. Nakoniec ma kroky zaviedli do parku. Sadla som si na lavičku, otvorila som kabelku a vytiahla som z nej cigarety zo zapal'ovačom. Zapálila som si a sledovala som okolie. Bolo tu ešte pomerne prázdno.
,,Ahoj," oslovil ma niekto, ,,možem si prisadnúť?"
,,Jasné," usmiala som sa na neho. Chalan, strednej výšky, okuliare na očiach, kapucňa na hlave.
,,Čo tu robíš tak skoro?" spýtal sa.
,,Ak by si býval s piatimi bláznami, nikdy by nebolo skoro," uchcetla som sa.
,,Bývaš s piatimi bláznami?"
,,Hej. Niekedy to fakt lezie na nervy." Z mojej tašky sa ozvali prvé vybrácie a následne Zaynov hlas. Dlho som ho presviečala aby mi naspieval pesničku na zvonenie a nakoniec sa podarilo. Z kabelky mi znelo Zaynove podanie pesničky Say nothing (Example). Po pár sekundách som konečne našla mobil a zdvihla som ho.
,,Áno Zayn?"
,,Kde si sweetheart?" spýtal sa a ja som sa pousmiala. Milovala som, keď ma volal sweetheart.
,,V parku. Neboj sa, som celá."
,,Uf, už som sa zl'akol."
,,Lav, on sa od strachu skoro poondil!" počula som v dial'ke kričať Louisa.
,,Louis, sklapni!" povedali sme naraz. Ja som smiechom a Zayn trochu naštvane.
,,Dobre do hodiny som doma. Alebo do dvoch. O deviatej štúdio, nezabudnite," usmiala som sa a s týmito slovali som zrušila.
,,Tvoji kamoši?" spýtal sa.
,,Hej, s nimi bývam."
,,Aha. Hm. Máš dobré zvonenie. Asi je blbá otázka, či poznáš Exampla?" zasmial sa.
,,Nie je blbá, len zbytočná. A poznám ho. Nie osobne, ale priala by som si to. Vieš je to jeden z mojich vzorov, idolov. On a jeho hudba mi pomohli v najhoršom. Za to ho obdivujem. A máme rovnaké priezvisko, preto si ma s ním vel'a l'udí spája," usmiala som sa a v tom som si uvedomila, že ani neviem ako sa volá, ,,inak, ja som Lav. Lav Gleave. A ty?" Podala som mu ruku.
,,Ja som..."

5 komentárov:

  1. Super :) On je určitě ten Exampl? ;) Těším se na mooooooc na dalšííííííí díllllllll :D xox

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super to je :* neext :3 lil-o

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne...teším na daľšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som... ELLIOOOOT (úplne milujem exampla a 1d, story kde su všetci dokopy su úplne dokonale <3 )

    OdpovedaťOdstrániť