nedeľa 6. januára 2013

Dvojdielovka *YOU'RE THE ONE FOR ME* 1/2

Áno, dvojdielovka... :) :D Moja mind bola opať originálna a niečo vymyslela... :D
Prišla som na to, že sa mi najlepšie píše s Harrym, aj keď do deju by sa možno viac hodil Niall... ;) No, ale, nech sa páči...
btw poprosím komenty! ;) (a aj k FY :)) - Your Lav. xx


*You're the ONE for me*

3.12.2012

,,Hazza?" zašepkala som smutne. ,,Áno maličká?" usmial sa do kamery. ,,Chýbaš mi," smutne som si zamrmlala. ,,Už len necelé tri týždne. To vydržíš. A budeme spolu. Dobre?" usmial sa a ja som prikývla. ,,Harry! Poď sem!" počula som kričať Louisa. ,,Musím ísť. Vidíme sa. Pa," povedal rýchlo a zložil. Opatrne som zaklapla notebook a s plačom sa spustila na zem. Prečo je tak dokonalý? Prečo mi to robí. Nedokážem bez neho byť. Ako na povel mi zavybroval mobil.

'Miss U babe xxxxx Haz'

Cez slzy som sa usmiala na mobil a opatrne pobozkala SMSku. Vložila som si ho do vrecka a natiahla sa po servítky. Poutierala som si slzy a vyfúkala nos, ktorý spolu s očami pomaly ale isto naberal červenú farbu.
Zbehla som dolu schodami a zamierila do kuchyne, kde som si pripravila popkorn. Do priamenho prenosu chýbala ešte síce hodina, no spravím si potom ďalší. Futbal je moja srdcová záležitosť, tak isto ako Harryho. Chodili sme spolu na každý zápas, ktorý bol tu, v Holmes Chapeli a občas aj inam. Podporovali sme naše družstvo najviac ako sa dalo.
Odniesla som si ho do obývačky, kde som na telke zapla MTV a do rytmu hudby som vybehla hore po schodoch. Zobrala som si moj dres a notebook a už som mierila naspať do obývačky, z ktorej sa ozývali zvuky What Makes You Beautiful. Tanečným krokom som prebehla k telke a pridala zvuk na maximum. Samozrejme, spievala som ako o život. Keď prišlo Harryho sólo, musela som sa usmiať. Bol tak dokonalý. Tol'kokrát mi to všetko spieval.
Keď sa pesnička skončila, na obrazovke sa objavila moderátorka. ,,Britsko-írska chlapčenská skupina dneska vystúpi vo vypredanej Madison Square Garden a my sme zistili, ako chlapci trávia čas, v New Yorku!" povedala preafektovane, ,,Liam Payne, bol videný so svojou ex-priatel'kou Danielle Peazer. Žeby sa tento párik opať vrátil do sveta romantiky? Louis Tomlinson, strávil deň so svojou priatel'kou Eleaonr Calder! Ďalší člen kapely, Zayn Malik si užíval prítomnosť Perrie Edwards, speváčky, kapely Little Mix! Ich najnovší singel, "DNA" nájdeš na našej webovej stránke, tak isto, ako aj ich nový album. Harry Styles, bol videný v parku s Taylor Swift! Vyzerali ako zamilovaný párik, aj keď svoj vzťah nepotvrdili, my im už teraz držíme palce!" povedala a na obrazovke sa objavili fotky chalanov. Skoro som sa udusila popkornom. Vytiahla som z vrecka mobil a naťukala Harrymu SMS.

"Taylor? Sranduješ. -.-' "

12.12.2012

Neozval sa. Neodpovedá na twitteri, facebooku, na skype nechodí, SMSky a hovory ignoruje. Každý deň vídavam jeho fotky s Taylor. Samá Taylor, Taylor, Taylor. Nikto iný. Len Taylor.

18.12.2012

Hypnotizovala som pohl'adom mobil a čakal, či nezavolá. No on nič. Mobil bol ticho. Nevyšla z neho ani jedna nota, ani jedna vybrácia. ,,Harry, čo robíš?" zavzdychala som so slzami na krajíčku. Mobil sa ako na povel rozozvonil. Pozrela som na meno volajúceho a zalapala po dychu. HAZZA! Rýchlo som ho zdvihla. ,,Haz?" oslovila som ho. ,,Asi ťa sklamem, ale to som ja, Louis," ozvalo sa a ja som zosmutnela. ,,Čo sa deje s Harrym?" opýtala som sa ho smutne, ,,neberie telefón, neodpovedá na správy." ,,Myslel som, že sa baví aspoň s tebou. Mňa úplne ignoruje, len občas niečo prehodí. Bojím sa o neho," povedal a ja som počula, ako sa mu trasie hlas. ,,Aj ja. Stále sme si písali a teraz nič. Keď príde domov, porozprávam sa s ním. Ale teraz s tým vel'a neurobím," povedala som smutne. ,,Spolieham na teba. Potrebujem naspať toho starého Harryho, ktorý sa so mnou stále rozprával, ktorý mi pomáhal, ktorému som veril." ,,Neboj sa. Aj mne mne chýba. Ale teraz už musím ísť. Ahoj," povedala som a zložila. Zabalila som sa do deky a zapla notebook. Facebook, twitter, skype, no žiadna odpoveď. So slzami v očiach som mu napísala tweet.

"@Harry_Styles I hope, you will come tomorrow home. I've got tickets to Christmas football match. #TeamHChapel xx"

Ešte chvíl'u som pozerala twitter a keď som ho už chcela vypnúť, zbadala som tweet od Taylor.

"Going skying for five days with my love, @Harry_Styles ! Best Christmas gift! I love you! xxxxx"

,,Krava," zanadávala som so slzami v očiach. Harry zajtra nepríde - preblesklo mi hlavou. Vykašle sa na mňa. Na vianočný futbalový zápas, na ktorý sme sa chodili pozerať spolu každý rok, od detstva. Vždy. Ešte aj vtedy, keď som mala dvanásť rokov, ovčie kiahne. Utiekli sme spolu oknom na mojej izbe a zostali von celú noc. Bol to taký náš vianočný zvyk. Bez toho neboli Vianoce úplné. S plačom, som vytiahla mobil a rozhodla sa mu napísať poslednú SMS. Už nikdy viac. Už mu nikdy viac nenapíšem. Nikdy viac.

'Ak to správne chápem, neprídeš. Vykašleš sa na mňa, na futbalový zápas, na náš vianočný zvyk. Vieš čo? Už sa na mňa ani neozývaj. Už ťa nikdy nechcem vidieť.'

Tresla som mobil o zem a tak ho aj nechala. Nezaujímalo ma, že sa rozbil na niekol'ko kúskov. A čo. To isté sa stalo s mojím srdcom. Zlomil mi ho a tá pinda ho ešte aj postúpala. Bola som tu pre neho a on sa na mňa vybodol. Už viac nechcem žiť.

19.12.2012

Vianočný futbalový zápas. Bez Harryho. Desať rokov sme tam chodili spolu. Desať rokov, sme si tam vykričiavali hlasivky a potom nás mami stále karhali. A teraz, dnes, sa to všetko zničí. Už nikdy viac to nebude ako pred tým. Je to síce malá vec, ale znamená to pre mňa vel'a a donedávna som si myslelala, že aj pre neho.
Obliekla som si bundu a na ňu ešte dres, z ktorého sa na mňa usmievalo Harryho meno. On mal rovnaký, len s mojím. Okolo krku som si obviazala oranžovo - čierny šál. Bez neho nechodím ani na krok. Natiahla som si na hlavu čiapku, zobrala si svoj lístok, mobil, upravila som sa v zrkadle a mohla som ísť. Lenivým krokom som sa vliekla k štadiónu a potichu si hmkala jednu z pesničiek, ktoré mi spieval, keď som na tom nebola najlepšie. Zamyslene som kopala do kameňov pred sebou. Prešla som okolo jeho domu. Pomaly som zdvihla hlavu s nádejou, že ho uvidím vybehnúť von. Že sa na mňa usmeje svojím úsmevom, v lícach sa mu zjavja jamky. Že ma stiahne do objatia. Že ma opantá tá jeho dokonalá voňa a že ma kučierky budú štekliť na mojich zmrznutých lícach.
Mala som chuť si dať facku. On je teraz so svojou Taylor a na mňa kašle. Zabúda na mňa. Kašle na mňa. Potriasla som hlavou a pohla sa spred jeho domu smerom k štadiónu. Bez neho mi bude lepšie - pomyslela som si, aj keď som vedela, že je to strašná konina. Zdvihla som hlavu a pozrela na vchod k štadiónu, ktorý už bol otvorený. Trochu som pobehla, pretože hodiny pri vchode oznamovali vel'kými červenými číslami 6:58 pm. Mám ešte dve minúty. Rozbehla som sa cez cestu, no to som robiť nemala. Trúbenie, škrípanie brzd a náraz. Spadla som na zem a prestala vnímať.

6 komentárov:

  1. Suprova :)..ale uplne...somm zvedava ako to skončí...daj ďalšiu prosím :)..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som veľmi rada že sa ti najlepšie píše s harroldíkom mojím budúcim manželom <3 som z toho veľmi potešená a tvoju prvú časť dvojdielovky si prečítam najbližšie ako budem mať čas ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuuu!!!! Tak to hej! :D bomba... Uz sa OBROVITANSKY!!!! tesim na ďalšiu!!!!!!!! ;-* a mimochodom otázka: oni (to dievča a Hazza) spolu chodili alebo boli len kamaráti? Mierne mi nedoplo... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A to jak si napísala: "Poutierala som si slzy a vyfúkala si nos, ktorý spolu s očami pomaly ale isto naberal červenú farbu." sa mi ale že úplne páčilo!! Tak umelecky ale zároveň normálne napísané... :)
    ;-* love that!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sarah Barnová presne nad tým som sa aj ja pousmiala :) hneď idem na druhú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť