piatok 7. decembra 2012

Can you keep a secret? ♥

Surprise!! xx Jednodielovka! ;) Odo mňa, pre vás... :D :* Lebo vás l'úbim... ;) Takže mi zanechajte komentáre... Atď... xxx - Lav


*Can you keep a secret?*
,,Ide sa píť!" zatiahol Harry na celý dom a ja som sa rozosmiala.
,,Konečne!" ozvalo sa zo schodov. Započuli sme tri páry noh ako bežia dole. Kým dobehli, Harry priniesol do obývačky niekol'ko fl'ašiek alkoholu. Začali sme ich postupne otvárať a liať do seba.
,,Som hladný," zahlásil Louis. Postavil sa a tackavým krokom zamieril do kuchyne. Teda chcel, ale stena sa mu postavila do cesty. Surovo sa pred neho strčila a zapríčinila pád na tú jeho sexy riťku. Pokúsil sa postaviť, no nedarilo sa mu to.
,,Pomoc!" zakričal. Zayn sa postavil a tak isto tackavo zamieril k nemu. Podal mu ruku, aby ho vytiahol na nohy, no zrejme dobre nevidel, lebo sa natiahol za jeho nohou, čím zapríčinil tupý pád na Louisa. Inštinkty mu nedali, tak natiahol ruku, aby sa o niečo zachytil. Jediné, čo našiel v tej rýchlosti bol Niall. Chytil ho za tričko a stiahol k nim nim na zem. Ja s Harrym som samozrejme vybuchla do hurónskeho rehotu.
Keď sme sa po pár minútach ukl'udnili a všetci si posadali do obývačky a pozerali na seba.
,,Čo tak si niečo zahrať?" opýtal sa pripito Niall. Zayn z niekadial' vytiahol fl'ašku. Ak by som bola trochu viac pri zmysloch, začala by som protestovať. No nevládala som. Moj mozog bol na tol'ko opantaný alkoholom, že som nevládala ani rozumne myslieť. Hocičo by som povedala, by bola buť nehorázna konina alebo by to nikto nechápal. Nevedela som ani ako, chalani už vymýšl'ali prvú úlohu Zaynovi. Niečo si tam bl'abotali, no mne to išlo jedným uchom dnu a druhým von. Teda, až kým som ho neuvidela sa nebezpečne približovať ku mne. Naskočila mi husia koža už len z pohl'adu do tých sexy hnedých očí. Ma priatel'ku - okríkla som sa v hlave. No momentálne sa tak netvári - odpovedal mi druhý hlas v hlave. Mal pravdu. Nevyzeralo to tak, keď sa mi prisal na pery. Prešiel mi jazykom po hornej pere a odlepil sa odo mňa. Tak toto fakt nevyzeralo, akoby mal priatel'ku, ktorú nadovšetko miluje. Aj keď to bola len úloha. Vžil sa do toho viac. Presunul sa naspať na svoje miesto a rukou si prehrabol vlasy. Roztočil fl'aškou a ja, ešte stále omámená z jeho bozku som sa natiahla po ďalšej plnej fl'aške. Nevnímala som čas, nevnímala som zvuky. Všetko sa dialo, no len okolo mňa. Obchádzalo ma to. Ignorovala som Nialla, ktorý niečo šepkal Harrymu. Louisa a Zayna, ktorí sa na niečom smiali. Dialo sa to, no mňa momentálne zaujímala len poloprázdna fl'aška v mojej ruke. Netuším čo sa robilo. No po chvíli, ma začala zaujímať aj druhá fl'aša. Fl'aša, ktorej hrdlo ukazovalo na mňa.
***
Hlava ma bolela. Mala som pocit, akoby mi niekto vytiahol mozog a potom ho tam surovo naspať vrátil. Pokúsila som sa pohnúť, no všetko ma bolelo. Nevládala som.
Jemne som sa pohmýrila. Strčila som ruky pod paplón a uvedomila si, že som spala nahá.
Chvíl'u som tam len tak ležala ponorená vo svojich myšlienkach.
Opatrne som sa pokúsila prevrátiť sa na druhý bok, no zabránili mi v tom ruky. Počkať. Nie je ich nejako vel'a? Šokovane som otvorila oči.
,,Kurva," zanadávala som, čím som zobudila dvoch chalanov, ktorí ležali vedl'a mňa. Podotýkam, nahých chalanov.
,,Toto nie je dobré," pokrútila som hlavou a rýchlo sa postavila. Oblečenie porozhadzované po celej izbe, rozbitý rám postele s polopripútanými putami, roztrhané vankúše. Krása.
,,Čo sa včera stalo?" zachripčal. Pozrel na mňa, neho a potom na izbu.
,,Však sme spolu?" začal a ja som prikývla.
,,Kurva," zanadával si pre zmenu on.
,,Chalani, toto je prúser! Obaja máte priatel'ky, ja mám priatel'a, ktorí ak sa toto dozvedia, bude problém!" povedala som nervózne.
,,Ak sa to hocikto dozvie, bude problém!" opravil ma. Postavila som sa a začala hl'adať svoje oblečenie. Po pár minútach som vyzerala celkom ako človek. Obzrela som sa ešte rýchlo na nich dvoch pohl'ad mi zablúdil na ich krky. Zaujíma ma, ako budú tie cucfleky, ktoré som im tam pravdepodobne zanechala ja, vysvetl'ovať svojim priatel'kám.
Nenápadne som sa vyparila z tej izby a prebehla som do svojej. Rozhádzala som si postel', aby to vyzeralo, že som tam spala a potom som zbehla dole. Chalani tam už sedeli.
,,Kde je Liam? Ešte sa nevrátil?" spýtala som sa ich a oni pokrútili hlavou. Až mi odl'ahlo. Ak by sa vrátil v noci, bol by z toho problém. Teraz už len stačí dúfať, že nepríde na to, že som ho nevedomky podviedla s jeho dvoma najlepšími priatel'mi.
Pripravila som si raňajky a usadila sa na gauč. Vytiahla som notebook a zablúdila na twitter.
@Louis_Tomlinson and @zaynmalik Can you keep a secret?
Napísala som. Nemusela som dlho čakať a všimla som si odpoveď.
@DaniellePeazer @zaynmalik Don't worry, we can keep it. Nobody will know.

4 komentáre:

  1. Hmmmmmmmmm......... Neviem čo na to mám napísať..... Mám z toho také zmiešané pocity.... :) je to pekné, no na mňa az veľmi nereálne.... Ale! Všetko Čo napíšes ty alebo Em milujem :) .... Takže aj toto milujem ;-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je nerealistická, to máš pravdu... No mne sa páči... :D

      Odstrániť
  2. :D také poriadne zaujímavé :D :D a podľa mňa je jedno či to je alebo nie je reálne, pretože to je FF, a tam sa medze nekladú :D :D :)

    OdpovedaťOdstrániť