streda 24. októbra 2012

Trojdielovka *STAND UP* 1/3

Takže, mám tu pre vás trojdielovku... ;) Dúfam, že sa vám bude páčiť... :) -by me (Lav)



,,Si debil! Totálny debil!" zjapala som po ňom a slzy sa mi drali do očí, ,,ako si mohol? Ako?!"
,,Zlatko, nechaj ma to vysvetliť ti!" prosil ma.
,,Už ťa nechcem nikdy vidieť. Nenávidím ťa!" vypl'ula som mu do ksichtu a zvrtla som sa na pate. Ako mohol. Ako ten idiot mohol?! A ešte k tomu na naše výročie. Zabočila som za roh ulice a už som to nevydržala. Rozplakala som sa. Debil jeden. Dala som mu svoje srdce a on ho rozbil na milión kúskov. Mala som chuť zomrieť, spraviť hocičo, len aby trpel aj on. Pozviechala som sa zo zeme a vybrala sa do baru. Rozhodla som sa utopiť smútok v alkohole. Otvorila som dvere a ladne som prešla k barovému pultu. Sadla som si a rýchlo si objednala.
,,Nejdeš na to nejak rýchlo?" spýtal sa nejaký chalan. Len som mykla pleacami a naliala do seba už druhý pohárik. Prisadol si a kývol na barmana, aby mu nalial. Poriadne som si ho prehliadla. Kučeravé vlasy, zelené oči, roztomilé jamky v lícach, obtiahnuté tričko, ktoré presne obkresl'ovalo jeho dokonale vypracovaný hrudník. Dokonalá obeť na dostanie sa zo žial'u. Zvodne som prehodila vlasami a naklonila som sa trochu dopredu, tak, aby mal výhl'ad hlboko do mojho výstrihu.
,,Ešte dva krát drink poprosím," povedal. Barman mu ich podal a on mi jeden strčil do ruky.
,,Na zdravie," zasmial sa a štrngol si so mnou.

O pár desiatok minút, sme už mali kvalitne vypité.
,,Poď si zatancovať," povedala som a vytiahla ho na parket. Pritiahla som ho k sebe a rukou mu začala obkresl'ovať svaly na bruchu. On prechádzal rukou po mojom zadku a tým zvyšoval ešte viac moje chúťky.
,,Mám tu blízko byt, čo tam tak zájsť?" šepkal s perami na mojom krku.
,,Ja ti neviem. Mne je tu dobre," začala som sa hrať na nedostupnú, ,,aj tak, by som už mala ísť domov." Vykrútila som sa mu z objatia a vybrala som sa von z baru. Počula som za sebou kroky, no neotočila som sa. Na mojom páse sa ocitli teplé ruky a hneď na to, sa moj chrbát dotýkal l'adovej steny. O mňa sa opieralo jeho horúce telo a jeho teplý dych mi sposoboval husiu kožu.
,,Ale, ale. Niekto by chcel ísť domov," zavrčal mi do ucha. Rukou mi prešiel po stehne a zastavil sa pri leme mojich minišiat.
,,Čo tak ísť ku mne?" vydýchol mi na krk.
,,Ja ti neviem," navonok som pokračovala v hre, ale vo vnútri som horela nedočkavosťou.
,,Prídeme ku mne a dáme si sprchu. Čo povieš?" šepkal.
,,Sprchu."
,,Tak poď," výťazoslávne sa usmial a ťahal ma k sebe do bytu. Všetko ide podl'a plánu.

,,Idem prvá," povedala som a vošla do kúpel'ne. Nezamkla som dvere, pretože som vedela, že za mnou príde. A nemýlila som sa. Začula som otváranie dverí, no neotočila som sa.
,,Namydlíš mi chrbát?" oslovila som ho bez toho aby som na neho pozrela. Bez slova ku mne prišiel a začal mi behať rukami po chrbte.
,,Čo keby, som ťa umyl aj z predu?" zašepkal mi do ucha a ja som omámene prikývla. Otočil ma a začal ma mydliť z predu. Klamala by som, kebyže poviem, že ma všade umýval rovnako.
,,Čo keby sme sa presunuli?" spýtala som sa ho a nahodila zvodný výraz. Vyšli sme zo sprchy a zabalený do uterákov sme prešli do jeho spálne. Zhodil ma na postel' a nenásytne na mňa pozrel. A hra sa dostáva do finále.



ZOEY (tá baba)

4 komentáre: