sobota 20. októbra 2012

I wish ♥

Jednodielovka pre Mirku Irchovú . Dúfam, že sa bude páčiť... ;)
S úl'avou som si skopla z svojich noh vysoké štekle a precupitala som do kuchyne. Tašky som položila na stol a vytiahla som z nich cestoviny, ktoré som hneď dala variť. Vybehla som do izby a otvorila som skriňu. Prebehla som pohl'adom všetky veci až som sa zastavil pri rozťahanom tričku a teplákoch. S úsmevom na tvári som si ich obliekla a zbehla som skontrolovať cestoviny. Bytom sa rozoznel zvuk zvončeka. Hodila som pohl'ad na hodiny. Je tu skor. Príjemne ma to potešilo a rozbehla som sa k dverám.
,,Ahoj," pozdravil ma, hneď čo som mu otvorila.
,,Čavko," zasmiala som a pustila som ho dnu, ,,prišiel si nejako skoro."
,,Skončili smr skor, ako bolo v pláne. Nie si rada?"
,,Som. Strašne si mi chýbal," usmeješ sa a objímeš ho.
,,Aj ty si mne chýbala. Varíš niečo?"
,,Večeru. Ako za starých čias," široko som sa naňho usmiala. Niall bol moj najlepší kamarát v podstate od narodenia. Rozumeli sme si, chápali sme sa, boli sme si blízky ako brat a sestra.
,,Podáva sa večera!" zasmiala som sa a podala som mu tanier s cestovinami.
,,Ďakujem, si zlato," usmial sa na mňa.
,,Ja viem," povedala som.
,,Nebuď narcis, hej?"
,,A čo keď  budem?" spýtala som sa provokačne.
,,Chceš vedieť, čo sa stane, keď budeš narcis? Fakto to chceš vedieť?" povedal vážne no kútiky úst mu cukali do úsmevu.
,,Chcem to vedieť," povedala som mu. On položil tanier na stol a prisadol si ku mne bliššie na gauč.
,,Fakt to chceš vedieť?" zachrapčal mi do ucha a ja som len nemo prikývla. Cítila som ako otvára ústa, že niečo povie, no v tom, izbu prerušil zvuk vybrujúceho mobilu.
,,No Louis?" odsekol Niall po pár sekundách do mobilu.
,,Dneska? Ale veď som vám vravel..." začal no Louis ho asi prerušil.
,,Ja teraz nemožem. Som u kamošky."
,,Tak počkaj," povedal a prikryl mobil dlaňou, ,,chalani chcú robiť párty, tak ťa mám priviesť. Ideš?"
,,Jasné. Idem sa pripraviť," usmiala som sa a rozbehla som sa do izby. Hodila som na seba legíny s tričkom, zobrala som kabelku s vecami a vybrala som sa do kúpel'ne. Rýchlo som sa namal'ovala a upravila som si vlasy aby som vyzerala aspoň trochu ako človek. Keď som prišla dole Niall ma už čakal na chodbe.
,,Možme vyraziť," usmiala som sa na neho, keď som si obúvala topánky. Vyšli sme von a nasadli do jeho auta. Za pár minút sme už stáli pre vilou chalanov.
,,Niall?" trošku nervózne som šepla.
,,No?" usmial sa na mňa.
,,Čo ked ma chalani nebudú mať radi? A nebudú chcieť, aby si sa so mnou kamarátil?" povedala som roztraseným hlasom.
,,Neblbni. Oni takí nie sú. Uvidíš, budú ťa mať tak radi, ako ja." Síce som tomu neverila ale aj tak ma to povzbudilo. Vošli sme dnu. Zo všadial' sa ozývala hlasná hudba.
,,Poď," povedal, teda skor zakričal Niall. Chytil ma za ruku a ťahal ma smerom do obývačky. Teda, aspoň myslím, že to bola obývačka. Tancovalo tam strašne vel'a l'udí.
,,Čavko," pozdravil Niall Harryho, Liama a Louisa, ktorí nám išli oproti.
,,Ahojte," pozdravili sa všetci traja naraz.
,,Chalani, toto je Mirka. Mirka, toto je Louis, Liam a Harry," rýchlo nás predstavil.
,,Rád ťa spoznávam," očarujúco sa na mňa usmial Harry.
,,Aj ja teba," žmurkla som.
,,Nedáš si niečo na pitie?" ozvalo sa mi za chrbtom a ja som sa vyl'akane otočila.
,,Naleješ mi vodu?"
,,Jasné," usmial sa.
,,Zábava sa začína, DJ Malik prichádza!" zakričal Zayn od mixážneho pultu.
,,Nech sa páči," podal mi Harry vodu. S úsmevom so si z ndj odpila a očami som sledovala Nialla, ktorý niečo vravel Zaynovi.
,,Tak a teraz trochu spomalíme," povedal Zayn. Z reprákov sa ozvala moja obl'úbená pesnička.
,,Túto pesničku milujem," usmiala som sa.
,,Tak si so mnou zatancuješ?" spýtal sa Harry a ja som omámene prikývla. Odtiahol ma na parket, kde sme sa pomaly kolísali do rytmu hudby. Haryho ruky mi pomaly prechádzali po chrbte a kreslili mi naň rozne obrazce. Jedným okom som sledovala ostatných, ako tancujú na parkete. Moj zrak zablúdil k Niallovi, ktorý stál pri dverách a neveriacky na nás s Harrym hl'adel. V tvári mal zlosť, hnev a bolesť.
,,Harry, počkaj," povedala som a odtiahla som sa od neho, ,,musím ísť za Niallom. Prepáč." Pustila som jeho ruku a odišla som smerom za Niallom. Vyšla som po schodoch a rozhliadla sa po chodbe. Je tu vel'a izieb na to aby som našla jeho. Smutne som sa oprela o dvere. Spoza nich sa ozýval tichý plač.
,,Niall?" šepla som a pomaly otvorila dvere. Sedel na posteli a plakal.
,,Niall, čo sa stalo?" objala som ho okolo ramien.
,,Čo už ťa Harry omrzel?" zavrčal a odtiahol sa odo mňa.
,,Čo?" šokovane som sa ho spýtala.
,,Či ťa omrzel Harry," zavrčal hlasnejšie.
,,Veď som s ním len tancovala na jednu pesničku. Vieš nie je slušné odmietnuť, keď ťa niekto poprosí aby si si s ním zatancoval," odsekla som mu.
,,Ale ty to nechápeš!" zakričal na mňa a znova si položil tvár do dlaní.
,,Tak mi to vyvetli!" odsekla som mu.
,,Pozri," povedal a vytiahol mobil. Chvíl'u sa tam prehraboval až nakoniec pustil pesničku. Izbou sa rozozneli prvé tóny pesničky I wish. Niall ku mne podišiel, objal ma a pomaly sme začali tancovať. Začiatok pesničky si len hm-kal, no keď prišiel refrén zaspieval mi do ucha:
,,But I see you with him slow dancing
Tearing me apart," zaspieval a pokračoval v hm-kaní.
Keď sa pesnička skončila vypol mobil a pozrel mi do očí.
,,Už chápeš?" spýtal sa. Jemne som mu prikývla.
,,A vieš čomu ešte chápem?" spýtala som sa ho. Spýtavo na mňa pozrel a ja som sa široko usmiala.
,,Že toto, som mala spraviť už dávno," chytila som ho za tričko a pritiahla k sebe. Pozrela som na jeho pery a spojila ich so svojimi.
,,Konečne," zasmial sa Niall pomedzi pusy.
THE END! ;*

10 komentárov: